divendres, 4 de juliol del 2008

Agraït i col·laborador.


Hola Josep Maria i la resta.

Estic molt agraït pel fet que m'hagueu convidat a aquest bloc com a autor. És realment un honor, però espero que no sigui un honor totalment honorífic; M'explico, vull dir que espero aprofitar aquesta invitació per a aportar el meu granet de sorra de tant en tant, sobretot, és clar, en temes de medi ambient.

El fet de ser un Vallenc que viu fora -a Reus, i molt content- no vol dir que perdi el contacte amb el meu poble, i, com he dit, us agraeixo que així ho hagueu considerat.

El que sí que és clar és que a mi no m'afectarà massa el tema de l'aparcament del pati, per exemple, però no cal dir que, quan vinc a Valls -el darrer dia va ser per la pujada a Miramar- m'agradi anar comprovant com el poble va evolucionant i, a més, ara em doneu oportunitat de fer sentir la meva veu.

Però els temes mediambientals, al meu entendre, són globals, i, si els volem "parcel·lar" podem fer-ho amb l'àmbit del Camp de Tarragona, per tant, en aqauest sentit sí que puc aportar coses sovint.

Bé, menys rotllo, d'entrada us convido al meu propi bloc, més que res perquè per tal de no repetir-me, quan hi hagi alguna notícia que pugui interessar, hi faré referència, i així no cal tornar-la a escriure aquí.

Com que havia de posar alguna imatge, aquí va una posta de sol pro de Nulles.

Molta sort al bloc recent nascut!

Màrius